20
март
2022
Жас маманмен жасалған жұмыс
Ескелді ауданы Қарабұлақ орта мектебінің
биология пәні мұғалімі жас маман Ділдебай Гүлназ Бейсенханқызымен
атқарылатын жұмыс туралы мәлімет
Тәлімгері: А.Калиолданова
2021-2022 оқу жылы
1-жарты жылдық
Оқу жылының басынан бастап мектеп басшылығымен жас маманмен жұмыс жоспары құрылды. Жас маман: Ділдебай Гүлназ Бейсенханқызы – биология пәні мұғалімі. Тәлімгер қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші, жоғары санатты Калиолданова Айнур Сагатаевна бекітілді.
Жас маманмен жұмыс жоспарының мақсаты- жас маманның теориялық білім, білігін практикамен ұштастыру, кәсіби шеберлігін шыңдауға ықпал ету болды.
Жас маманмен жұмыс жоспары 3 кезең арқылы жүзеге асады.
1-кезең:
1.Жас маман туралы мәлімет толтыру
2. Сауалнама алу
3. 2021-2022 оқу жылына тәлімгерлік жоспарын құру.
2-кезең: Бекітілген жоспар бойынша кәсіби даму және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыс жүргізу.
3-кезең: Оқу жылының қорытындысы бойынша педагогикалық кеңестің отырысына тәлімгерлік нәтижелері туралы есеп дайындау, практиканы жетілдіру үшін ұсынымдар беру.
Оқу жылының басында жас маманның бастапқы қажеттіліктерін анықтау және әдістемелік жұмыстың түрін таңдау мақсатында сауалнама алынды.
Нормативті-құқықтық құжаттармен таныстырып, Календарьлік-тақырыптық жоспарды құру, оқу бағдарламасы мен оқу мақсаттарын жүзеге асыру, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру т.б. туралы түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Сонымен қатар жас мұғалімге үздіксіз білім берудегі қажеттіліктеріне жақыннан жәрдем беру, қиындық келтіретін мәселелерді шешу амалдарын көрсету, көмек көрсету мақсатында жұмыстар жасалды.
Жас маманға оқушыларды білім беру мен тәрбиелеуде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануын қалыптастыру мақсатында жаңаша әдіс-тәсілдердің түрлері көрсетіліп, олардың өзіндік ерекшеліктері түсіндірілді.
Күнделік кз сайтында КТЖ толтыру, күнделікті журналды жүргізу, қалыптастырушы баға қою, БЖБ, ТЖБ бағаларын қою, сынып бойынша журнал реттеу т.б. жас маманға түсіндірілді.
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы тәлімгері А.Калиолданованың сабақтарына қатысып, оқушылармен жұмыс жасау, домтапсырмасын сұрау, күнделікті қалыптастырушы бағалау т.б. көріп, өзіне тәжірибе жинақтады.
Тәлімгері де жас маманның сабақтарына қатысып, үнемі әдістемелік тұрғыдан көмек беріп отырды.
Пән апталығында жас маман 8б сыныбымен ашық сабақ көрсетті. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын тәлімгермен бірлесе отырып құрып, оқу мақсатын жүзеге асыру мен тақырыпты меңгерту мақсатында бірнеше әдіс-тәсілдер қолданылды.
Оқушылар сабаққа өте белсенді қатысып, жеке, топтық жұмыстар жүргізілді. Сабаққа қатысқан мұғалімдер жас маманның алғашқы сабағына оң көзқарастарын білдіріп, шығармашылық табыс тіледі.
Жас маманның сабағын талдау сәтінде
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы 5 «А» сыныбына сынып жетекшілік етеді. Соған байланысты тәрбие сағаттарын жүргізу, сынып оқушыларын қадағалау, сынып оқушыларының ата-аналарымен қарым-қатынас жасау т.б. түсіндірілді, тәлімгер өз іс-тәжірибесімен де бөлісті.
Тәлімгер А.Калиолданова жас маманның сабақтарына қатысып, сабақ кезеңдеріне сай әдістерді орынды қолдану мен сынып оқушыларының барлығын сабаққа тарту қажеттігін ескертті.
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы мектепішілік коучингтерге де белсене қатысып, топтық жұмыстарда өзін өте белсенді көрсете білді. Өз ойын еркін айтып, педагогикалық көзқарасын таныта алды.
Тәлімгер әдістемелік тұрғыдан көмек бере отырып, сынып оқушыларымен жұмыс жасауда жұптық, топтық жұмыстарда қалыптастырушы бағалауды дұрыс жүзеге асыруды үйретті.
Бөлім бойынша бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалауды дұрыс жүзеге асыруды қадағалап, сынып оқушыларының білім сапасына көңіл бөлуді түсіндірді.
Тәлімгер А.Калиолданова
биология пәні мұғалімі жас маман Ділдебай Гүлназ Бейсенханқызымен
атқарылатын жұмыс туралы мәлімет
Тәлімгері: А.Калиолданова
2021-2022 оқу жылы
1-жарты жылдық
Оқу жылының басынан бастап мектеп басшылығымен жас маманмен жұмыс жоспары құрылды. Жас маман: Ділдебай Гүлназ Бейсенханқызы – биология пәні мұғалімі. Тәлімгер қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші, жоғары санатты Калиолданова Айнур Сагатаевна бекітілді.
Жас маманмен жұмыс жоспарының мақсаты- жас маманның теориялық білім, білігін практикамен ұштастыру, кәсіби шеберлігін шыңдауға ықпал ету болды.
Жас маманмен жұмыс жоспары 3 кезең арқылы жүзеге асады.
1-кезең:
1.Жас маман туралы мәлімет толтыру
2. Сауалнама алу
3. 2021-2022 оқу жылына тәлімгерлік жоспарын құру.
2-кезең: Бекітілген жоспар бойынша кәсіби даму және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыс жүргізу.
3-кезең: Оқу жылының қорытындысы бойынша педагогикалық кеңестің отырысына тәлімгерлік нәтижелері туралы есеп дайындау, практиканы жетілдіру үшін ұсынымдар беру.
Оқу жылының басында жас маманның бастапқы қажеттіліктерін анықтау және әдістемелік жұмыстың түрін таңдау мақсатында сауалнама алынды.
Нормативті-құқықтық құжаттармен таныстырып, Календарьлік-тақырыптық жоспарды құру, оқу бағдарламасы мен оқу мақсаттарын жүзеге асыру, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру т.б. туралы түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Сонымен қатар жас мұғалімге үздіксіз білім берудегі қажеттіліктеріне жақыннан жәрдем беру, қиындық келтіретін мәселелерді шешу амалдарын көрсету, көмек көрсету мақсатында жұмыстар жасалды.
Жас маманға оқушыларды білім беру мен тәрбиелеуде жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануын қалыптастыру мақсатында жаңаша әдіс-тәсілдердің түрлері көрсетіліп, олардың өзіндік ерекшеліктері түсіндірілді.
Күнделік кз сайтында КТЖ толтыру, күнделікті журналды жүргізу, қалыптастырушы баға қою, БЖБ, ТЖБ бағаларын қою, сынып бойынша журнал реттеу т.б. жас маманға түсіндірілді.
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы тәлімгері А.Калиолданованың сабақтарына қатысып, оқушылармен жұмыс жасау, домтапсырмасын сұрау, күнделікті қалыптастырушы бағалау т.б. көріп, өзіне тәжірибе жинақтады.
Тәлімгері де жас маманның сабақтарына қатысып, үнемі әдістемелік тұрғыдан көмек беріп отырды.
Пән апталығында жас маман 8б сыныбымен ашық сабақ көрсетті. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын тәлімгермен бірлесе отырып құрып, оқу мақсатын жүзеге асыру мен тақырыпты меңгерту мақсатында бірнеше әдіс-тәсілдер қолданылды.
Оқушылар сабаққа өте белсенді қатысып, жеке, топтық жұмыстар жүргізілді. Сабаққа қатысқан мұғалімдер жас маманның алғашқы сабағына оң көзқарастарын білдіріп, шығармашылық табыс тіледі.
Жас маманның сабағын талдау сәтінде
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы 5 «А» сыныбына сынып жетекшілік етеді. Соған байланысты тәрбие сағаттарын жүргізу, сынып оқушыларын қадағалау, сынып оқушыларының ата-аналарымен қарым-қатынас жасау т.б. түсіндірілді, тәлімгер өз іс-тәжірибесімен де бөлісті.
Тәлімгер А.Калиолданова жас маманның сабақтарына қатысып, сабақ кезеңдеріне сай әдістерді орынды қолдану мен сынып оқушыларының барлығын сабаққа тарту қажеттігін ескертті.
Жас маман Гүлназ Бейсенханқызы мектепішілік коучингтерге де белсене қатысып, топтық жұмыстарда өзін өте белсенді көрсете білді. Өз ойын еркін айтып, педагогикалық көзқарасын таныта алды.
Тәлімгер әдістемелік тұрғыдан көмек бере отырып, сынып оқушыларымен жұмыс жасауда жұптық, топтық жұмыстарда қалыптастырушы бағалауды дұрыс жүзеге асыруды үйретті.
Бөлім бойынша бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалауды дұрыс жүзеге асыруды қадағалап, сынып оқушыларының білім сапасына көңіл бөлуді түсіндірді.
Тәлімгер А.Калиолданова